onsdag, juni 01, 2005

Sommarmånad

Så är jag här igen, efter studentuppvaktning igår. Alltid trevligt med festligheter och ungas framgång. Idag är det första juni och alltså sommarmånad - jag är lite skeptisk till vädret just nu. Har haft förhoppning att kunna åka luftballong till helgen, men ser väldigt lite ljusning i prognosen... Föredrar dock det framför JAS...
Idag har jag halvsekelgamla människan varit på intervju på sommarjobb. Säkert en prestation i sig att komma till intervju... Nå det gäller kundservice, och i den här åldern vet man ju hur man vill bli bemött som kund i alla fall. Återstår att se om personlighetstestet och intervjun föll väl ut. Påhittet med sommarjobb är mitt eget för att få projektmedlen här inom biblioteksverksamheten att räcka längre. Inte mycket fart i Jobbsverige under semesterperioderna ändå.
Ska ta mig ut i solglimtarna och få frisk luft och naturupplevelser nu i kväll. Ska bli skööönt!

Inga kommentarer: