måndag, oktober 24, 2005

Tappade texten ... igen

Om Du saknar nya inlägg här, så skrev jag ett ganska långt sådant igår kväll. Sedan var det tekniska problem med bloggen vid publiceringsdags och då försvann texten - igen!
Antingen får jag hjälp att hitta mina förlorade texter vid sådana tillfällen eller så får man ta till vana att spara texten i annat medium först (vilket jag tycker är helt onödigt - här borde finnas en utkastbox som texten hamnar i). Men tills jag har lärt mig var den gömmer sig el om den alls existerar, så behövs det tydligen både hängslen och livrem.
Återkommer naturligtvis vid senare tillfälle.
Lev väl - nästa söndag får vi tillbaka timman som vi längtat efter hela sommaren...

1 kommentar:

Ninne sa...

Tja.. :)
Jag tror att det finns en knapp jämte "publish post" som heter "save as draft" klicka på den ibland kanske kan hjälpa, då sparar du det..